♥ Didi ♥

♥ Didi ♥

zaterdag 30 december 2017

✤ Pilates ✤

Vanmorgen voor het eerst naar een Pilates les geweest, van 10:00 - 11:00. Een goede reden om op tijd m'n bed uit te komen.


Ik ken Pilates al heel lang, maar ik heb er nooit iets mee gedaan. Nu ik mijn enkel weer niet veel kan/mag belasten, vallen helaas de echte sportieve dingen af voorlopig. Daar baal ik ontzettend van.

Maar goed, mijn eerste Pilates les ging best goed, beter dan verwacht. Heb alle oefeningen mee kunnen doen, behalve 1 die je als beginner niet mag doen. Het was soms best lastig, maar ben lekker doorgegaan. Ik was niet de enige die niet alles perfect kon, soms wel even lachen. Gezellige groep.


Voor mij ook heel belangrijk: Niemand had commentaar op gewicht of littekens. Dat was echt wel een opluchting voor mij. Dan kan ik onbezorgd gewoon alles doen.

Maar goed, het was dus erg nuttig en leuk. Ik ga nu fijn iedere zaterdag Pilates doen. 👍🏻

Geen opmerkingen:

Een reactie posten